FacebookПідписатися на RSS

ПЛАН ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ) В НВК ЩАСТЯ» М. КИЄВА

НА 2021/2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

№ з/п Заходи Термін виконання Відповідальний
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу
1. Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладах освіти» Останній тиждень серпня Директор Халемський І.В.
2. Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) у закладах освіти» Вересень Директор Халемський І.В.
3. Наради з різними категоріями працівників з профілактики булінгу Вересень Директор Халемський І.В. Заступник директора з НВР Прокопенко З.Л.
4. Організація механізмів повідомлення про булінг Вересень Практичний психолог, класні керівники 1-4 класів
5. Оновлення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти Вересень Відповідальний за роботу сайту школиЛеванзова В.Я.
6. Оновлення тематичного стенду Протягом навчального року Педагог-організатор
7. Перевірка інформаційної доступності поведінки та нормативних документів з правил профілактики булінгу (цькування) Листопад Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування)
8. Виступ на шкільних батьківських зборах щодо загальної профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі Лютий Класні керівники 1-4 класів
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти
Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходи реагування 13.10.2021 Директор Халемський І.В.
Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом Листопад Директор Халемський І.В.
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладах освіти 04.02.2022 Практичний психолог, Заступник директора з НВР
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу За результатами кожного семестру Заступник директора з НВР, практичний психолог
Консультування класних керівників психологом з проблемних ситуацій Протягом навчального року Практичний психолог
Робота з учнями
14. Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й клас) «Якщо тебе ображають» Жовтень Класні керівники 1-4 класів
15. Тиждень толерантності Листопад класні керівники 1-4 класів
16. День відкритих дверей у шкільного психолога Листопад Практичний психолог
17. Години відвертого спілкування: «Ми всі різні, ми всі однакові» 1-4 класи Листопад Березень Травень Класні керівники 1-4 класів
Робота з батьками
18. Тематичні зустрічі з батьківською громадськістю Жовтень Адміністрація школи
19. Тематичнізустрічі з батьківською громадськістюв класах Грудень Класні керівники 1-4 класів
20. Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей 1 раз на місяць Уповноважений з прав дитини закладу освіти
Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності 2 рази на рік Адміністрація закладу, колектив закладу
22. Діагностика стосунків у закладах освіти.Анкетування вчителів Лютий Практичний психолог
23. Аналіз інформаційних протоколів комісії з розгляду випадків закладу булінгу у навчальних закладах За потреби Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування)
24. Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу Травень- червень Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування)

Порядок реагування на булінг

Порядок подання заяви про булінг

Порядок подання та розгляду заяв
про випадки булінгу (цькування) у НВК «Щастя»

(відповідно до Закону України від 18 грудня 2018 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», який набрав чинності 19.01.2019 року)

1. Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
2. Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти .
3. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
4. Учасники освітнього процесу подають заяву керівнику закладу освіти про випадки боулінгу стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
5. Керівник закладу освіти розглядає звернення у визначений законодавством термін та видає наказ про проведення розслідування.
6. Для прийняття рішення за результатами розслідування керівник закладу освіти створює наказом комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) та скликає її засідання. До складу комісії входять директор школи, педагогічні працівники (у тому числі психолог), батьки постраждалого та булера для прийняття рішення за результатами розслідування та виконання відповідних заходів реагування.
7. Проводиться повне та неупереджене розслідування щодо випадків булінгу (цькування) з залученням осіб від яких отримали інформацію.
8. Якщо випадок цькування був одиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
9. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
10. Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії
11. Здобувач освіти або інший учасник освітнього процесу, який постраждав від боулінгу, може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу

Кiлькiсть переглядiв: 205